• Negocjacje i renegocjacje z dystrybutorami:

      • Negocjacje  i renegocjacje kontraktów z dystrybutorami

      • Realizacja zdefiniowanych przez Wydawcę celów strategicznych

      • Analiza proponowanego przez dystrybutora rabatu handlowego

      • Przygotowywanie dystrybutorom stanowiska kontraktowego

      • Analiza treści kontraktu pod kątem minimalizacji skutków ewentualnych zagrożeń

      • Przygotowanie zmian treści kontraktu i przedstawienie jej dystrybutorowi

       

    • Doradztwo/konsulting w zakresie:

      • Negocjacji warunków handlowych z dystrybutorami

      • Nadzoru nad realizacją podpisanych kontraktów

      • Wprowadzania do sprzedaży nowych produktów

      • Analizy sprzedażowej rynku, segmentu, produktu

      • Założeń wydawniczych i technicznych

      • Prognozy nakładów, sprzedaży i zwrotów

      • Wielkości drukowanego nakładu

      • Promocji w punktach sprzedaży detalicznej

       

    • Częściowa lub pełna obsługa dystrybucji (outsourcing):

      • Nadzór nad realizacją kontraktów

      • Współpraca z działami Wydawcy (z Działem Wydawniczym, Marketingu i Promocji, PR, …)

      • Nadzór nad realizacją kontraktu z Dystrybutorem

      • Współpraca z działami wykonawczymi Dystrybutora

      • Weryfikacja oczekiwań Wydawcy pod kątem zgodności z umową

      • Tworzenie i przekazywanie Dystrybutorowi rozdzielnika nakładowego na regiony/oddziały/ekspedycje

      • Tworzenie i przekazywanie Dystrybutorowi strategii sprzedaży w punktach sprzedaży detalicznej

      • Monitoring na każdym poziomie sprzedaży - od rozdzielników hurtowych aż po pojedyncze punkty sprzedaży detalicznej

      • Analiza danych sprzedażowych

      • Poprawa parametrów sprzedażowych

      • Alokacja tytułu w PSD w trakcie sprzedaży

      • Poprawianie ekspozycji tytułów w wybranych PSD

      • Przeprowadzanie testów sprzedaży w trakcie sprzedaży

      • Monitoring sprzedaży w PSD

       

    • Promocja w punktach sprzedaży detalicznej:

      • Tworzenie planów kampanii promocyjnych w PSD

      • Wybór nośników

      • Zakup nośników do promocji w PSD

      • Kontrola poprawności realizacji promocji w PSD

      • Analiza sprzedażowa w PSD objętych promocją

       

    • Usługi magazynowe i transportowe:

      • Transport egzemplarzy z drukarni       

      • Odbiór i transport niesprzedanych egzemplarzy (zwroty)

      • Kontrolne przeliczania u Dystrybutora dostawy nakładów i odbieranych zwrotów

      • Magazynowanie egzemplarzy, dekompletacji zwrotów fizycznych

      • Utylizacja i sprzedaż makulatury

       

    • Sklep internetowy:

      • Oferujemy sprzedaż produktów prasowych i książkowych w naszym sklepie www.prenumerata.tmmedia.com.pl